Politika zasebnosti

Politika zasebnosti je namenjena primerni skrbi za obdelavo vseh vrst osebnih podatkov, ki se izvajajo s strani lastnika spletnega kataloga JANEL – Dejan Čurk s.p. ali ki se izvaja v imenu lastnika. Podjetje JANEL – Dejan Čurk s.p. skrbi za varovanje osebnih podatkov v skladu z relevantnimi predpisi in sicer Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter Splošno uredbo EU o varstvu osebnih podatkov – GDPR. Upravljalec osebnih podatkov je:

JANEL – Računalništvo, elektronika in grafika – Dejan Čurk s.p.
Ulica Marjana Kozine 5
8340 Črnomelj

Matična številka
ID št. za DDV: SI47699701

Telefonska številka: +386 40 579 270
Elektronska pošta: dejan.curk@janel.si

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, za dostavo naročila) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Katere podatke zbiramo?

Podjetje zbira samo podatke, ki so relevantni in potrebni za poslovanje. To pomeni, da se zbirajo in obdelujejo naslednji podatki:

  • Osnovni podatki o osebi, ki izvrši povpraševanje (Ime in priimek, naslov za dostavo, kontaktna številka, elektronski naslov)
  • Podatki o uporabi spletnega kataloga (Internetni piškotki)
  • Podatki ki so potrebni za izpolnitev kupoprodajne pogodbe in dostavo izdelka

Obdelovanje in shranjevanje podatkov je lahko uporabljeno za:

  • Komunikacijo s kupci
  • Sklenitev in izpolnjevanje obveznosti iz pogodbe
  • Promocijsko oglaševanje
  • Reševanje sporov
  • Statistične analize
  • Čas hrambe podatkov

Podatki se hranijo za neomejen čas in se izbrišejo na zahtevo potrošnika.

Posredovanje podatkov

Vsi zbrani podatki so posredovani prostovoljno. Potrošnik ni dolžan podjetju posredovati svoje podatke, vendar brez teh ni možno skleniti pogodbe med podjetjem in kupcem.

Dostop do osebnih podatkov

Do zbranih podatkov ima dostop samo podjetje JANEL – Dejan Čurk s.p.

Kako je zagotovljeno varstvo mojih osebnih podatkov?

Podjetje JANEL – Dejan Čurk s.p. kot upravljavec osebnih podatkov spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo vse pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez vaše privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih uporabilo v druge namene, kot v namene, za katere so bili osebni podatki posredovani.
Osebne podatke obdelujemo v skladu z zahtevami veljavne evropske in nacionalne zakonodaje o varstvu osebnih podatkov.

Koliko časa hranite moje osebne podatke?

Osebne podatke, ki nam jih posredujete obdelujemo le toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen za katerega so bili posredovani. V kolikor osebne podatke posredujete za namen boljšega obveščanja, se le-ti zbirajo in obdelujejo do vašega preklica, ki ga lahko podate kadarkoli na naslov dejan.curk@janel.si.

Ali lahko zahtevam izbris osebnih podatkov?

Da. Izbris osebnih podatkov iz naših evidenc lahko zahtevate kadarkoli na naslov dejan.curk@janel.si.

Veljavnost politike zasebnosti

Ta politika velja za vse uporabnike spletne strani podjetja JANEL – Dejan Čurk s.p., tako za obiskovalce strani kot tudi registrirane uporabnike.

Soglasje

Smatra se, da potrošnik podeli svoje soglasje za obdelovanje osebnih podatkov, ko na spletni strani vnese svoje osebne podatke in jih s tem prostovoljno posreduje podjetju. Soglasje lahko vedno prekliče tako, da pošlje sporočilo na poštni naslov dejan.curk@janel.si in sporoči, da ne želi, da se še naprej obdeluje njegove podatke.

Pravice potrošnika v zvezi z osebnimi podatki:

  • Potrditev ali obdelujemo njegove podatke
  • Dostop do njegovih podatkov
  • Popravek netočnih podatkov
  • Omejitev obdelave podatkov
  • Izbris vseh podatkov iz evidenc podjetja
  • Prenehanje uporabe podatkov za namene trženja
  • Pravico do vložitve pritožbe zoper podjetje pri Informacijskem pooblaščencu

Uveljavljanje pravic

Svoje zahteve glede obdelave osebnih podatkov lahko potrošnik naslovi v pisni obliki na naslov info@janel.si.

Politika zasebnosti se lahko spremeni brez obvestila in opozorila uporabnikom. Z uporabo spletnega mesta se smatra, da se uporabnik s spremembami politike strinja.

Prejemanje e-novic

Z vpisom svojega elektronskega naslova se posameznik lahko prijavi na e-novice, s katerimi ga/jo bo podjetje JANEL – Dejan Čurk s.p. obveščalo o novostih, prodajni ponudbi, akcijah in dogodkih spletne trgovine.

Za prijavo na e-novice, JANEL – Dejan Čurk s.p. zbira sledeče podatke: e-naslov, IP; v primeru da oseba opravi povpraševanje za artikle pa tudi morebitno vpisano ime, priimek, naslov in telefon.

Po poslanem obrazcu z elektronskim naslovom bo posameznik na navedeni naslov prejel potrditveno sporočilo – s potrditvijo tega bo do preklica prijavljen na e-novice (spletnega kataloga poslovnih darila JANEL). Posameznik lahko kadarkoli pisno ali s klikom na gumb odjava v e-novicah zahteva, da upravljalec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove/njene osebne podatke za namene neposrednega trženja. Posameznikovi zahtevi bo ugodeno v 15 dneh od dneva prejema zahteve, kot predpisuje zakon. Posameznik lahko zahteva tudi prenos ali seznanitev s podatki.

Upravljalec Prokeming d.o.o. se zavezuje, da bo podatke skrbno varoval skladno z zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov.

Pošiljatelj e-novic in upravljalec osebnih podatkov je JANEL – Dejan Čurk s.p., Ulica Marjana Kozine 5, 8340 Črnomelj, SI47699701.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. JANEL – Dejan Čurk s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.